توزیع وایبول و کاربرد آن در قابلیت اعتماد

پایان نامه
چکیده

چکیده ندارد.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

کاربرد استنباط تعمیم یافته در توزیع وایبول و برآورد قابلیت اعتماد آن

یکی از توزیع های مهم در آمار و مدل بندی داده های طول عمر، توزیع وایبول است. این توزیع در بسیاری از کاربردها از جمله پزشکی، دندان پزشکی، تجزیه و تحلیل گارانتی، هزینه ی چرخه ی عمر، ویژگی مواد و کنترل فرایند تولید مورد استفاده قرار می گیرد. در این توزیع برآوردگرهای ماکسیمم درستنمایی شکل بسته ای ندارند و با استفاده از روش های عددی محاسبه می شوند. بنابراین استنباط آماری بر اساس این توزیع، ساده نیست....

کارایی براوردگرها در توزیع وایبول

در این مقاله براورد ماکسیمم درستنمایی1 و براورد نااریب با کم‌ترین واریانس به‌طور یکنواخت2 تابع چگالی احتمال و تابع توزیع تجمعی توزیع وایبول را به‌دست می‌آوریم و سپس با استفاده از شبیه‌سازی مونت‌کارلو و یک مجموعه داده‌های واقعی با محاسبه‌ی میانگین مربع خطای3 براوردگرها به مقایسه‌ی آن‌ها می‌پردازیم.

متن کامل

تعمیم جدید توزیع وایبول

در این مقاله توزیعی جدید بر مبنای توزیع وایبول ارائه  می‌شود. این توزیع دارای سه پارامتر است که نرخ شکست‌های صعودی، نزولی، وان شکل، تک‌مدی و صعودی نزولی صعودی را شامل می‌شود. سپس خواص  توزیع مورد بررسی قرار می‌گیرد آنگاه با استفاده از یک مجموعه  داده واقعی ویژگی‌های آن با برخی از تعمیم‌های توزیع وایبول مقایسه می‌شود.

متن کامل

توزیع جدید وایبول انتظار معکوس

در این مقاله توزیعی جدید بر مبنای توزیع وایبول ارائه می‌شود و سپس خواص این توزیع جدید مورد بررسی قرار گرفته و با استفاده از یک مجموعه داده واقعی با برخی توزیع های تعمیم‌یافته توزیع وایبول مورد مقایسه قرار می‌گیرد.

متن کامل

توزیع های چوله و کاربرد آنها در قابلیت اعتماد

پژوهشهای سالهای اخیر نشان می دهد که اگر چه توزیع نرمال دارای کاربردهای بسیاری در زمینه های مختلف است؛ وضعیت هایی وجود دارد که این مدل، به عنوان یک توزیع متقارن، ممکن است برای داده ها برازش مناسبی نباشد. به عنوان یک مدل انعطاف پذیر، برخی توزیع های چوله (شامل توزیع چوله-نرمال) در تحقیقات معرفی شده اند. توزیع های چوله خواص آماری مطلوبی دارند و در توصیف بسیاری از حالات، که توزیع های متقارن قادر به ...

15 صفحه اول

کارایی براوردگرها در توزیع وایبول

در این مقاله براورد ماکسیمم درستنمایی1 و براورد نااریب با کم ترین واریانس به طور یکنواخت2 تابع چگالی احتمال و تابع توزیع تجمعی توزیع وایبول را به دست می آوریم و سپس با استفاده از شبیه سازی مونت کارلو و یک مجموعه داده های واقعی با محاسبه ی میانگین مربع خطای3 براوردگرها به مقایسه ی آن ها می پردازیم.

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه شهید بهشتی - دانشکده علوم ریاضی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023